27.11.08

talvepalve

avastasin end mõttelt, et talvepalve sai tuisu näol vastuse. esimene lumi peaks olema õhuke kirme, mis puudutusel sulab aga seekord lumi tuli ja jäi.. vähemalt natukeseks ajaks.. Kui suur sula mööda saab, võiks tali päriselt tulla :) krõbe ja kohev.
Mul hakkab juul hinge pugema. ise-enesest.. olen lapsega nii kodune olnud, et pole suurtes poodides jõulukraami-tuuseldamist-siblimist näinud (õnneks).. nägin bussijaama juures, kuidas kuuske üles pandi ja nüüd olevat maavalitsuse ees ka jõulupuu püsti. mulle need linna-siblimised eriti mõju ei avalda.. minu juul tuleb teistmoodi.. vaikselt ja kõrgendatud ootuses.. piparkoogilõhna ja sooja tekiga. hakkasin kaarte joonistama.. igale ikka ise näoga ja suure südamega.. ja lõnga otsisin ka välja ;)

tuleb-tuleb. juba piiluvad.

ps. seal lingil.. nende sõnade lõpus on laul ka ;) ("tõmba") ja minu lemmikkoht loos on lõik alates minutist 2.49 kõik nagu lõppeb aga samas algab.. ah, saate aru, kui kuulate.. ja need sõnad mis siis tulevad koos selle eht-tursaliku nukrusega..

0 kaasa mõtlemist: