19.11.08

*

olin natuke haige.. no natuke rohkem, kui natuke.. ja vähe sellest, et ma kõrge palavikuga ise midagi ei söönud.. ma ei teinud perele ka midagi süüa.. sellal, kui ma voodis sonisin, hoolitsesid meie emad köögipoole eest - ma paljut ei mäleta aga meespere menüüs olid pannkoogid, mandariinitükkidega tarretis, veel pannkooke (seekord ubade ja juustuga), kartulid ja metskitse-kotletid.. muidugi mitte ühe päeva jooksul aga ma olin ak päris mitu päeva siruli...

nüüd on tervis tagasi ja hoobilt on seda tunda-kuulda-näha ka köögis - eile sõime pajarooga riisist (riis, porgand, rosinad, liha, ananass, oad, tomat - kõik see, mis parasjagu näppu jäi :) ja täna pajarooga nuudlitega (lintnuudlid, kaks erinevat külmutatud aedviljasegu, rosinad, ananass, kanaliha, maitsestamiseks sojakaste, austrikaste ja aedviljaseguga kaasas olnud orientaalne maitseainesegu :)

hommikueined on mul olnud põgusad - võileib või mandariin ja tass teed.. piimaga või kondenspiimaga..

hirmus pannkoogi-isu on jälle peal.. kahju, et keefiri või hapupiima ei ole.. pettigi ei ole.. ilma ei saa häid kohevaid...

igatahes - postituse mõte: aim bäkk :)

0 kaasa mõtlemist: