9.11.08

isad ja pojad

maailma parim isa...
see on loomulikult minu isa. minu isa õpetas mind elama, õpetas mulle, mis õige ja mis vale. minu isa on mulle andnud nii palju eeskuju, et kui mina oma tegemiste eest saan kiita, pean kiidusõnad talle edasi andma, sest minu edu on tema töö vili. minu isa õpetas mind heegeldama ja kuduma :D minu isa on maailma parim kokk-kondiiter :) minu isa oli hommikust õhtuni tööl ja ikka oli tal aega oma lastega mängimiseks. minu isa kannab endas pereväärtusi ja sotsiaalset südametunnistust. alatasa leian ennast mõtlemast, et mul on isaga väga vedanud.. ja sageli võtan telefoni ning ütlen talle seda, sest kardan hirmsasti, et kunagi tuleb aeg, mil ma helistan aga keegi ei võta toru. jah, kindlasti - maailma parim isa.

maailma parim isa...
see on tegelikult minu laste isa. Armastus esimesest silmapilgust :) Kui ma Arlest esimest korda nägin, ütlesin oma pinginaabrile, et loon selle poisiga kunagi pere. ja seda me tegimegi. isad sünnivad siis, kui lapsed sünnivad. Arles on nüüdseks isa olnud neli aastat ja ta on päris hästi hakkama saanud. Kaspar on nüüd suur poiss ja ma väga väga loodan (ja natuke susin takka ka), et Kassu saaks oma issiga koos samamoodi "kvaliteet-aega" veeta, nagu mina seda oma isaga oma lapsepõlves sain. piisab sellestki, kui isa pojaga koos klotsitorni laob või autorallit teeb - iga koos veedetud hetk on hindamatu väärtusega... Laupäeval isaga... (see lastelul, teate küll :))
Mu pere teeb mu õnnelikuks..

ajhaa - pirukad.. tegin oma laste isale isadepäeva puhul pirukaid.. hoole ja armastusega, viineritega, kohupiimaga, kaneeliga :)

viineripirukad:


kohupiimarullid ja kaneeli-lipsud:


Kohupiimasai:

see sai sai nüüd küll kala näoga aga maitse on mõnus magus :)
pärmi-lehttaigen rullida õhukeseks, vahele rosinatega kohupiimapasta, ettevaatlikult rulli keerata, rullile peale samast taignast võrk. võrgu saab, kui taignale lõigata sälgud (vt. joonist). lahti venitatult moodustubki võrk :) kohe peale ahjust tulekut pintseldasin üle aprikoosi-marmelaadiga.

pirukad ootavad söömamehi:


joonis:

0 kaasa mõtlemist: