11.11.08

mooramaa kuningas..

kunagi oli mingi lastemäng, kus pidi viibete ja liigutuste järgi ameteid ära tundma.. vist.. et mooramaa kuninga juurde tulid alamad ja mooramaa kuningas siis küsis, et mida nood ka teha oskavad.. ja alamad siis näitasid ja kuningas pidi ära arvama, millise elukutsega tegu...

oli ju selline mäng? vististi ikka oli..

minul oli moorapea-mäng :)
mitu päeva.. tegelikult mitu nädalat juba isutas.. nägin poes müügil, 4tk 32,- ja ei raatsinud osta, tegin ise.. ei kurda - päris maitsvad said :)



retsept siit ja mina sain sellest kogusest 14 moorapead (ju on minu omad siis tiba tillemad, kui teistel :))

3 kaasa mõtlemist:

Pille November 12, 2008 at 8:38 AM  

Ei noh, eks ma pean ka ikka selle moorapeade küpsetamise vist ette võtma :)

Katja November 12, 2008 at 11:30 AM  

võta võta ;) kõht on tänulik, talje nuriseb :D

mul nende piltidega ikka nii, et kui miskit valmis saan, siis tavaliselt sellisel kellaajal, mil ülejäänud pere juba magama sätib ja valgust ei ole siis enam ollagi.. fototõendiks vast sobib.. (kuni jõuluvana fotoaparaadi kuuse alla poetab ja telefoni pildisilm puhkust saab)

Gegegerda November 12, 2008 at 5:52 PM  

Väga lahe, et ka proovisid.
Ma pean ka kindlasti uuesti tegema millalgi...