26.11.08

hala ja läbu jätkub

eile kadus vesi. ja taaskord- ülla-ülla! keskküte!!! ehk siis.. meil on külm ja vett ei ole.. aga on elekter..

õliradikaga saab vähemalt ühe toa kenasti elamisväärselt soojaks ja arles tõi ämbriga vanemate juurest kaevuvett.. ja tegelikult on kristallidena vett mõlemad rõdud täis ;) :D

radikaga kütmine läheb küll omajagu palju maksma aga eesti energiast saab hüvitist, kui elekter on kauem ära olnud, kui 20 tundi.. meie 28-ja-midagi-peale mahub hüvitise normi küll :)

üldiselt ei ole ju asi väga hull.. aga ma olen mugavuse-kass... mulle meeldib, kui kõik on nii, nagu peab.. mitte nii, nagu juhtub... ja see ebakindlustunne ajab marru - kas õhtul on vett? aga elektrit?

arles viis hommikul kaspari lastaeda. mina ärkasin ja kaspar vaatas elutoas terevisiooni. lasteaed oli kinni.. kas pood on lahti? selles tohuvabohus olen ma vähemalt kompvekki ja ahjuõuna-jogurtit väärt.

ajaa.. hommikuks sõime munaputru


retseptid nõuavad siia ka jahu, meie oma koosneb ainult munast ja piimast. ja ilma röstsaiata ei saa vist ühtegi munatoitu süüa :D

ps. meil on rüütlisaia-maania. vahest hommikuks, vahest ooteks, vahest õhtuseks nosimiseks - muna-piima segusse kastetud ja pannil kuldpruuniks praetud saiad on kõige paremad vaarikamoosi ja külma piimaga.

0 kaasa mõtlemist: