20.3.09

aegade hägust...

postitus ühest mu vanast blogist:
-----------------------------------------------------------
Miks peavad naised tegema kodus kõiki majapidamistöid?
Kolmapäev, 13. juuni 2007 Kell 17:53.

Sest meestel on vabandus - me käime tööl... Nojasiis!? Naised käivad ka tööl. "Kas ma siis ei tee piisavalt?" küsib mees silmi laisalt arvutiekraanilt tõstes.. Kui ma juba teist aastat ootan, et kardinapuu lakke pandaks, 3 kuud, et pilt seinale saada ja ma ei tea mis ajast põrandaliistud panemata on... Juvist ei tee.. Kui elutoa, köögi, koridori, lastetoa ja wc remont minu tehtud on ning tapeet ainult seeläbi meeste poolt magamistuppa pandud sai, et ähvardasin laps süles vanemate juurde tagasi kolida. no tõepoolest - vist ei tee.. Kui raske saab olla 3-e augu seina puurimine ja paari naela põrandaliistu tagumine - too mulle see paganama trell ja mul ei lähe meest vajagi. Elagu handyman naised!

Märksõnad:

eriti kuri
----------------------------------------------------------


no nüüd võiks vast liistud paika panna.. ja ega kardinapuugi paha teeks... (see korra juba oli üleval aga tuli sama targalt alla tagasi)

PS. ILUSAT KEVADET!!! :) jajah, see on nüüd käes - kauaoodatud kevad...