4.12.08

Armsad asjad unedest ja ilmsi


kui mul oleks miljon krooni...
ma nägin unes, et sain endale lubada kõike, mida soovisin.. ja üsna esimestena reas tulid need:

Catimini lasteriided

mollychicken'i
käsitsi valmistatud mänguasjad, kotid, papud jms

kaardid, karbid, topsikud ja muidu armsad asjad Nichole Heady'lt

jah, ma olen ikka veel hingelt laps - nukumajad. palju nukumaju

šokolaad :) Neuhausi pralineedega on mu ära hellitanud Iris... Suvel sain maitsta neid imelisi kompvekke, kui Iris karbitäie kaasa tõi ja sünnipäevaks oli mulle postkontoris pakk Belgiast ;) need sõna otseses mõttes sulavad suus ja oioioi kui head...

Keson'i linased riided - Kasparil on heleroheline vesti ja pükste komplekt, nüüd tahaks ülejäänud perele ka :)

ja kui siis ka veel raha üle jääks, ostaks köögi- ja käsitöö-raamatuid :) rahva raamatust näiteks...

ps. kingad Oilily'st

0 kaasa mõtlemist: