25.10.08

ikka veel igatsusest

Katrin: Kassu, kas tahad diivanil pikutada.. ma tahaks seda filmi vaadata, toome sulle teki ja padja, pikuta minu kõrval...
Kaspar: Sa ei saa tekki ja patja tuua, mul on tuba sassis..
Katrin: miks sul tuba sassis on?
Kaspar: ma pärastpoole koristan ära - hommikul, kui issi tuleb...
Katrin: issi ei tule hommikul.
Kaspar: aga millal issi tuleb?
Katrin: ma ei tea.. kolmapäeval äkki?
Kaspar: (lohutavalt) pole hullu, me saame üksi ka hakkama.
(ja läks teki ning padja järele)

rasedus ja hormoonid ja igatsus löövad möllu - tormihoiatus...
mul oleks praegu niiväga lohutus-toitu vaja.. hea, et mulle poejäätised ei maitse... vastasel juhul oleks mul sügavkülmas jäätist ja ma sööksin seda.

saan neljapäeval oma jäätisemasina kätte. jess!
vahvlimasin saabub alles millagi detsembris.. :(

1 kaasa mõtlemist:

Anonymous October 28, 2008 at 7:23 PM  

otsa pisike vapper mehike! Gregor ütleb ka vahel selliseid sügavamõttelisi ja ootamatuid asju. Nii asjalikud juba. Ikkagi 4 juba/varsti!