17.9.08

Rõõm

ma olen 2. päeva dekreedis ning mul puuduvad kaebused. olen peaaegu terve (kui nohu välja arvata) ja ei kurda peavalu, unetuse või hiiglama suure kõhu üle. olen terve rase :) rõõm! :)

kunagist Sinead O'Connor'i poolt kuulsaks lauldud Prince'i laulu tsiteerides: "it's been seven hours and fifteen days... since you took your love away" ja jätkata seda Jääääre sõnadega: "mees tuleb koju... mees tuleb koju... mees tuleb koju pärast tööd"
Mees helistas. tuleb koju. rõõm :)

Elektriradika võib nüüd välja lülitada.. Korina ja vilede saatel kohises tulikuum vesi radiaatoritesse niiet igas toas peaks hiljemalt hommikuks suur soe olema. (saab ka nohust kähku lahti :))

Kaspar tundub nohust võitu saavat - söögi-isu on mehemõõtu ja nina ei tilgu vett. teeb nalja ja nõuab lisaks õhtusöögile ka pelmeene.. rõõm-rõõm-rõõm!

0 kaasa mõtlemist: