23.9.09

nukunõud



voolisin kaspari barbinukkudele (ei, ma ei pea imelikuks, et poisid nukkudega mängivad) lauanõusid.. leivakorv, piimakann, mõned kruusid ja nipet-näpet.
valmistatud fimost, dekoreeritud akrüülvärvidega.

käisime toidupoes ja põnnil printsessipildiga märkmik käes. "emme, osta mulle märkmik, palun". "aga kullake, see on ju tüdrukute oma. näe siin on autodega märkmikke ka". "aga ma olen ju poiss ja poistele meeldivad printsessid".

selle peale ei osanud ma midagi öelda, andsin talle märkmiku ostuks vajalikud neli krooni ja imestasin/imetlesin tema täis kasvamist.

3 kaasa mõtlemist:

Liina September 27, 2009 at 10:59 AM  

kui mõtlema hakata, siis ma pole kohe tükk aega midagi nii loogilist kuulnud nagu see, et poistele meeldivad ju printsessid! elementaarne ju. hulga imelikum oleks, kui talle printsid meeldiks ju :-)
nõud on imearmsad!

Katja September 29, 2009 at 8:28 PM  

justnimelt - kõik on loogiline.. poistele peavadki printsessid meeldima.. mitte ämblikmehed ja bätmännid jms.. :D

Liina February 6, 2010 at 12:39 AM  

Imeilusad nõud ja vahva poiss!