17.9.08

Musta nõude

Kui Viljandist Põltsamaale sõita, jääb tee peale bussipeatus, otse Musta tee aiandi ees, kus buss nõudmise peale kinni peab.. nimi ongi "Musta nõude"... kas ma olen ainus, kes silti nähes kergelt muigab?

viisin just diivanilaualt nõud kööki ja õhkasin - nii hea, et ei pea tatise ninaga kraanikausis solberdama hakkama... nii hea, et pole mustade nõude hunnikut kõrgumas kärbseparves.. nii hea on süüa teha või teed juua, kui tööpinnal pole lõunasöögist ripakile jäänud supikaussi või eilse õhtu taldrikut.. MUL ON NÕUDEPESUMASIN!!! olgu-olgu... see on mul naistepäevast saati... aga nüüd see töötab ja toimib ka! :) Arles võttis kogu oma mehelikkuse kokku ja ühendas masina vee-, äravoolu- ja elektrivõrku, enne kui lõuna-eesti kuppelmaastikule laastu taguma kadus... ja mul on niii hea meel :)

ja nüüd on mu valgele nõudepesumasinale vaja uut naabrit...

kui me maale kolisime, astusime uude koju nagu tühja pappkasti - kõik tuli ise otsida ja hankida... mööbel suuresti pärit vanakraamipoest, kodumasinad suguvõsast siit-sealt... aus ja teenekas strömbergi pliit ämmalt..
Arles lõhkus pliidi ukse ära... ta tahab Brandt'i :D nüüd tulebki uus pliit osta... niipea kui dekreedirahad kätte saan :)

0 kaasa mõtlemist: